جامعه باید از جوانان مبتلا به سرطان حمایت کند

دبیر اجرایی دومین سمینار سرطان در جوانان، بر ضرورت حمایت از جوانان مبتلا به سرطان با هدف کاهش آلام بیماران تاکید کرد.


به گزارش ایپکام، سیده نسترن رضوی، در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین سمینار سرطان در جوانان که در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود، گفت: در این سینمار دو روزه، قصد داریم سرطان‌های شایع جوانان را بیشتر مورد بحث و بررسی قرار دهیم.


مدیرعامل مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی افزود: مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی با حمایت از ۴۰۰ جوانان مبتلا به سرطان، در راستای کاهش آلام و دردهای بیماران جوان گام بر می‌دارد.


وی با اشاره به تأسیس مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی در سال ۹۵، گفت: بعد از اینکه بردار خودم را در سال ۹۵ بر اثر سرطان از دست دادم، تصمیم گرفتیم این مؤسسه را برای حمایت از جوانان مبتلا به سرطان، تأسیس کنیم.


رضوی با اشاره به تأمین هزینه‌های دارویی و درمانی جوانان مبتلا به سرطان توسط مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی، ادامه داد: بخشی از هزینه‌های دارویی و درمان ۴۰۰ جوان مبتلا به سرطان توسط مؤسسه و بخش دیگری از هزینه‌ها را همکاران فعال در حوزه سرطان، تأمین می‌کنند.


وی با اشاره به برگزاری دومین سمینار سرطان در جوانان در روزهای ۱۳ و ۱۴ مهر در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران، گفت: جامعه باید از جوانان مبتلا به سرطان حمایت کند

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *